ViewSONICshop streeft ernaar om u te voorzien van een volledige en zorgvuldige dienstverlening. Mocht het toch voorkomen dat u een klacht over onze producten of dienstverlening heeft, kunt u deze kenbaar maken.

U kunt uw klacht kenbaar maken via mail: info@viewsonicshop.nl. We nemen iedere klacht serieus en deze wordt vertrouwelijk behandeld. Na ontvangst van uw klacht, ontvangt u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw mail. Probeer uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven.

Klachten worden binnen een termijn van 5 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van de ontvangstbevestiging. Deze termijn is nodig om intern uw klacht op ontvankelijkheid na te gaan. Er zal contact met u worden opgenomen om de klacht te bespreken en u een passende oplossing te bieden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kunt u doen via deze link.